Män som hatar kvinnor.

Det finns så sjuka män här i världen. Jag har under 5 års tid blivit utsatt för psykisk och fysiskvåld. Psykiska är nog den värsta. Där han kräkte ner mig så jag kände mig så liten och värdelös, jag var inget värd. 
 
Jag läste på internet i en tjejgrupp på Facebook hur en kille säger att alla kvinnor förtjänas att bli våldtagna. Varför? Jo, för kvinnar har inte varit intresserade av honom. Han har blivid dissad på olika dejtingsidor, på krogen osv. DÄRFÖR förtjänas alla kvinnor att bli våldtagna. Det är skrämmande att män tänker så. Tänk så många män som tycker så i hemlighet? Den hära killen som heter Simon är en av få som utalar sig om detta på sociala media. Så igen, tänk så många som håller dessa tankarna för sig själva? Det är en skrämmande värld vi lever i. 
 
Vi kvinnor måste hålla ihop, vi kvinnor måste stötta varandra. Män är dom som gör världen till en osäker plats, män är dom som våldtar, män är dom som startar krig. Jag har också blivit våldtagen en gång, jag tänker inte prata om det för då öppnar jag lådor jag länge kämpat med att få stänga. Men jag anmälde honom, han fick sitta 48 timmar i häktet för det. Jag fick en hel livstid inom mig. Jag var 17 år. 
 
Ta Lisa holm tex? Mörad? Alltså det är så sjukt. Jag hatar män. 
Det jag kan göra till samhället är att uppfostra min son till att älska kvinnor. Till att behandla kvinnor rätt.
Jag kan inte göra mer än så, jag kan inte förändra världen ensam, även fast jag vill. 
 
Usch fy och blä för män, jag hatar er. 
0 kommentarer