Ful och tjock

För tillfälligt mår jag inte så bra. Jag känner mig tjock och ful och känner mig inte alls sådära gravid-vacker som jag gjort innan. Det börjar bli jobbigare och jobbigare att tex resa sig ur soffan, börja sig ner och ta på strumpor. Mina låt har växt, min gump börjat hänga och såklart magen och höfterna blivit större.

Det blir inte bättre av att Gustaf tjatar på mig om träning. Han påstår att han endast bryr sig om att jag ska va hälsosam men de tror jag inte riktigt på.

Som sagt, min självkänsla är inte helt enkelt på topp för tillfälligt och jag är väldigt ledsen över kropp. 😢

1 kommentar
Anonym

Amen älskade gumman vad säger du ? Du är jättefin och du bär upp din graviditet så fint . Vad menar Gustaf med att du ska träna ? Vad för träning ?
Däremot är jag orolig för din hållning och rygg .,, men det måste ju vara rätt slags gravidträning..
Puss Love / mamma