Eltons utveckling :)

Nu är han 1 år och va 1,5 vecka. 
Elton kan säga mamma och tack. 
Han kan vinka, krypa super snabbt, smacka med munnen, göra pruttljud och "spela" på läpparna. Han är alltid glad men har blivit så mammig. Så fort Gustaf håller han och jag kommer nära så strecker han sig bara efter mig. Elton kan inte längre sova i sin säng utan måste bara sova hos mig i min famn. Dörrar är superkul att öppna och stänga, det är även kul att dra jättehårt i mitt hår. (Det tycker jag är mindre kul). Han härmar allt vi gör.  Han hatar att byta blöja och klä på sig.  
Han älskar våra hundar, skrattar åt allt dom gör. Han älskar även att dansa. Vi skrev ut foton ur skrivaren och till skrivarens ljud så började han dansa haha. 

Han håller även på att få två nya tänder så snart har han fyra tänder :)  (null)

(null)

0 kommentarer