❤️

I Trelleborg var det vikinga marknad :) såklart gick vi dit och kollade. Gustaf åt korv som han alltid gör när det finns korv. 



Och Omg. En sak hände idag också. Det knackade på dörren. Jag brukar ALLTID kolla i titthålet men av någon anledning gjorde jag inte de för jag trodde det var Gustaf. Utanför står en man. 
 
Ken - hej, jag heter Ken! Är det du som är Savannah?
Jag - nej tyvärr, jag är hennes syster, 
Ken - okej; jag kommer ifrån Tv, funkar tvn som den ska? 
Jag - nej det vet inte jag. Du får prata med Savannah när hon kommer hem, jag är här och passar hennes son. 
Ken - ah okej, vad heter du? 
Jag - Malin.  

Alltså så jävla bajsigt. Hahah fattade direkt att han var från radio&tv tjänst. Grym ändå som jag var så ljög jag. Men Fyfan, ska alltid kolla i titthålet innan jag öppnar. Tänker aldrig öppna för han 🙈🙈🙈

0 kommentarer