Napp đŸŒ

Innan Elton föddes köpte jag ca 10 olika nappar för att se vilken han gillade bĂ€st. 

Han fastna för en sorts napp som jag hade tvĂ„ av. En grön med en pingvin och en mörkgrön med sjöhĂ€star. Han vĂ€grar ha nĂ„gon annan sorts napp. Pingvinen försvann tyvĂ€rr sĂ„ jag anvĂ€nder bara den med sjöhĂ€star. 
Jag har letat och letat i flera olika affĂ€rer för att köpa fler nappar frĂ„n de mĂ€rket. Och jag minns helt Ă€rligt inte vart jag köpte dessa nappar. Men jag har inte hittat vart dom finns. Jag har Ă€ven köpt andra modeller som liknar dom men han spottar ut dom direkt. 
Och sĂ„ Ă€ntligen skrev Jossan detta till mig. Oh i Love her 😍😍😍😍😍 
Jag bestĂ€llde hem 5 styckna sĂ„ har man gott och vĂ€l. 

Var Ă€ven och sa hejdĂ„ till Andy som Ă„ker imorgon , nu ses vi inte pĂ„ ett Ă„r eller tvĂ„ :( 

0 kommentarer