För min familj gör jag allt 👊🏽

Usch! Var nyss med om en jätte obehaglig händelse. Jag gick med Elton i sele på bröstet i stan med vagnen framför mig och mina två hundar bredvid mig på varsin sida.så jag var ganska full packad. Bakom mig hör jag "är det en pitbull? Hallåååå är det en pitbull terrier?" 




Jag vänder mig om och han frågar om han får klappa min hund Joschi. Så säger jag "nja, han är ganska vaktig över mig och bebisen och han gillar inte främmande människor". Ändå skulle han klappa min hund och Joschi blir helt stel och visar tydligt att han inte vill bli klappad. Då frågar han om han får gå en runda med Joschi. Nej,Verkligen inte svara jag. Då ska han rycka kopplet ur min hand och av ren reflex så slår jag honom på armen och då springer han iväg.   




Har gjort en anmälan nu. Usch, riktigt obehagligt 😢

0 kommentarer