Svårt att förstå

Är detta verkligen sant? Ska jag och Gustaf verkligen bli föräldrar? Massa tankar snurrar omkring i huvudet. Jag är otroligt glad ena stunden för att den fina bebisen ligger i min mage , nästa stund blir jag rädd... Tänk så händer något. Låt dessa veckorna gå snabbt till efter v.12 . Vi planerar mycket, jag och Gustaf. Finaste finaste Gustaf, vad skulle jag gjort utan dig? 
Ibland känns de typ som jag lever i en dröm.. Tänk att jag har världens bästa sambo och tänk att vi ska få bebis. Alltså de e helt jävla sjukt ?  Så sjukt. Jag känner i kroppen att jag är trött. Väldigt trött i kroppen. Och ibland mår jag illa. Och tuttarna är super tunga. Tänk att jag och Gustaf ska få en bebis, så jäkla sjuk. Kan inte riktigt släppa denna sjukhet. Älskar Gustaf över allt annat och kommer älska bebisen över allt annat också. 

Ska köpa sånnahär. Så söta 


0 kommentarer