Obeskrivlig lycka.

Jag är så lycklig att det är sjukt. Gustaf har ju som sagt fått jobb som butiks chef 😻😻 så fruktansvärt stolt över min man. Och vår bebe i magen. Håller fortfarande tummarna på att allt går som det ska. Lite tråkigt tycker jag att det är att Gustaf har inte berättat för sin familj ännu 😢. Men han gör väl det snart. Jag har dock inte berättat för min pappa än men ska göra det också! 
Är det en tjej ska hon heta Thea Lillian Jönsson Welén. 
Det är roligt egentligen. Jag har alltid velat Thea sen jag var liten, och så hette Gustafs mormor det. Så himla passande. Och Lillian är efter Gustafs mamma och sen Jönsson efter Gustaf och Welén efter mig. :) 
Vi har noll idéer på pojknamn. Jag tycker Romeo men Gustaf är halvsugen på den idéen, så vi får se! De lär ju dröja  10 veckor till innan vi får reda på könet. 
Tänk att vi ska bli en liten familj. 
Jag som mamma, Gustaf som pappa och våra fina älsklingar juni och Josch och sen vår plutt såklart. 4 blir 5. 
På något vis har jag på känn att det är tvillingar. Så vi får helt enkelt se om 5 veckor när det är första ultraljudet, 
Goood vad jag älskar min gurre 
Han är allt för mig 



0 kommentarer