:)

Igår var vi och åt på en härlig resturang som hette Karma, alla var så härliga människor och dom bjöd på efterrätt och shot och maten var Supergod! När Gustaf berättade för han som
Bjöd oss på shot att jag var gravid så skulle han bjuda alla gäster på shot och då skulle alla skåla för "for the children", så de var verkligen en härliga resturang, nu till de negativa! Jag har blivit sjuk som jag alltid blir när jag är utomlands tråkigt nog. Tror de beror på ACn men Gustaf ville inte lyssna på mig, hihi. Idag har vi hängt vid poolen, ätit frukost och lunch och nu vilar vi lite innan vi ska checka stan lite igen och tillslut sätta oss och käka. Vi har de mysigt här jag och gurre, jag tror vi har kommit på ett namn till vår son, dock gillar jag de ej till 100% men Gustaf gillar de så mycket så ibland får man ge sig, och jag tycker ändå det är ganska fint. Nu fick jah en sån konstig känsla, haha, de slog mig nyss, vi ska få en son! Så sjukt! Mammas lilla E ❤️


För tillfälligt går de inte att lägga upp några bilder :( seg internet ❤️ får ladda upp alla bilder när jag kommer hem.

0 kommentarer